Staram się być dobrym Tatą

piątek, 30 stycznia 2015

Koniec ...zawsze jest początkiem,)

Było na krawędzi płaczu gdy panna Hanna opuszczała zimowisko ;)
Jak było" super , rewelacyjnie :) jak zobaczysz teledysk padniesz :))"
 No to się podzielę ...padłem z wrażeniem  jak dzieci ... napisały scenariusz , dogadały się w grupie co do piosenki , formy wykonania . Gratulacje dla każdego z aktorów z tego teledysku :)) Poczułem się wyjątkowo mogąc go zobaczyć jako jeden z pierwszych :) Podzielę się z Wami ...





Po powrocie do domu było wertowanie kalendarz by zobaczyć kiedy jedzie na Letnią edycję Akademii;) Tak więc odliczanie czas zacząć :)
Szczegółową relację zdamy jak się wyśpimy  :) postaram się by była w wykonaniu panny Hanny
A na koniec pochwalimy  się dyplomem z Zimowiska :)

Panna Hanna zadowolona , doroślejsza i z planami na wakacje :) Dziecko mi dorasta :))))

3 komentarze:

  1. Ja też padłam z wrażenia po obejrzeniu teledysku! Czapki z głów!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszające... Gratulacje dla Aktorów, a ode mnie szczególnie dla Panny Hanny :)

    OdpowiedzUsuń