Staram się być dobrym Tatą

wtorek, 22 lipca 2014

Umęczone ciało wypoczęty umysł ....

Dziś poczułem się jak kiedyś gdy byłem odpowiedzialny tylko za siebie ......
Kocham góry odkąd sięgam pamięcią ,) Zawsze  wybierałem  nie oblegane szlaki wtedy naprawdę odpoczywałem.... Moje dorosłe życie bardziej przypomina autostradę .....niż ukochany górski szlak.
Więc teraz tymbardziej doceniam czas tylko dla siebie a taki dano mi dziś na turnusie .Organizator czyli Prodeste po raz kolejny zadbało o umysł i ciało rodzica ,)) Dzieci zostały pod opieka terapeutów a rodzice poszli zdobywać Sokolnicę .
Dzisiejszy wypad moge porównać do wychowania naszej kochanej Hani ..... 
Piękny start .....kręta droga czasem prosta jak stół czasem wyboista  ..... cicha piękna przełęcz .....ostre podejście pod górę ....chwile zwątpienia ..... radość ze zdobytego szczytu .... piękne widoki na przyszłości ......
 

 Chwila upojenia , relaksu ,droga powrotna ......i tak w kółko !
Warto zdobywać szczyty nawet gdy inni uznają to za nie wykonalne ........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz