Staram się być dobrym Tatą

środa, 13 lutego 2013

Wielkanocne Zające i manipulacja !

Dziś Hania zajęła się pracami ręcznymi
Z racji zbliżającej się Wielkanocy na tapetę poszły Zające no  i  Kogut
Gang nazwałem kogut i spółka !!!!!!!!!!!!!!!!
Mama wykazuje coraz większe zdolności plastyczne , dzięki temu Hania rozwija zdolności manualne .
Chociaż gdy poprosiłem Ją by namalowała coś dla mnie - usłyszałem "dziś mi się nie bardzo chce "

Ciekawa rozmowa  .
Hania pytam Mamę" jaka  będziesz jeśli powiem że w przedszkolu byłam trochę niegrzeczna - zmartwiona odpowiada Mama " , "a jaka jak byłam grzeczna -wesoła odpowiada Mama "
Na to Hania - no to byłam grzeczna Mamo !!!!!!!!!
Zdaje się że Hania zaczyna etap "manipulowania informacją " - terapeuta ucieszy się na pewno z tej informacji .
Nigdy nie zapomnę jak zalecił naukę KŁAMANIA - tak kłamania !!!!!!!! nie mogłem uwierzyć własnym uszom , mam uczyć dziecko kłamać ? Czasami terapia naszych dzieci bywa nie zrozumiała dla reszty .


1 komentarz:

  1. szczerze to to jej nie rozumiem, ale rzeczywiście kłamstwo pozwala przeżyć i chyba o to chodzi w naszym realnym świecie- patrz na polityków

    OdpowiedzUsuń