Staram się być dobrym Tatą

niedziela, 25 stycznia 2015

Pierwszy raz ...............

Ferie .... 
W tym roku wymagające  od  nas rodziców  ............ powód banalnie prosty panna Hania pojechała na Zimową Akademię Sztuki i Nauki SAMA !!!!!!!! 
Lęk i obawa o to jak  Hania sobie poradzi , jak odnajdzie się w starszej od siebie grupie (jest najmłodszym dzieckiem na zimowisku ) , jak sobie poradzi po raz pierwszy w życiu z dala od Mamy nie parę godzin ale parę dni  :) rozstania ze mną już przerobiliśmy z powodu regularnych wyjazdów zawodowych .
Najtrudniejszy pierwszy raz :))) używam tego zwrotu często w swojej pracy :) ale żeby samemu sobie tłumaczyć ? 
Hania szczęśliwa :) z uśmiechem na ustach ;) od pierwszej minuty pobytu :)

Teoretycznie mogłem zostać z nią trochę dłużej ale po niespełna godzinie od przyjazdu  usłyszałem 
" Tato ... co Ty tu jeszcze robisz , jak wiesz wszystko to możesz już jechać .Będę trochę za Tobą tęsknić ... i będę dzwonić ... jedź już ........"
Z jednej strony byłem dumny , że tak do tego podchodzi z drugiej poczułem iż moja mała córeczka już nie jest taka mała ,)
Nie pozostało mi więc nic innego jak pożegnać się z panna Hanną życząc udanej zabawy i się oddalić..
Zadzwoniła parę razy w pierwszy dzień ;) skorzystaliśmy  z wideo rozmowy by mogła zobaczyć Karolka , Szafirka i Mamę oczywiście .
Pierwsza nocka , pierwszy poranek , pierwsze popołudnie już za nami . Hania zadowolona dzwoni z radością opowiada co robiła i co będzie robić ,))) 


Plan dnia  mją super :))


To będą Jej najlepsze ferie :)) wiem to już dziś i wiem coś jeszcze już zawsze będzie chciała tak spędzać wakacje i ferie :)))
Jestem z NIEJ BARDZO DUMNY :)))) 
Wolny czas można spędzać aktywnie ..oto jak 5 kilometrowa wycieczka może nabrać innego wymiaru 



Jednym z wymaganych sprzętów był aparat fotograficzny , a że fotografia jest jednąym  z zamiłowań Hani... po Tacie ;) to zapewne będziemy mieli co oglądąc po zimowisku :)



3 komentarze:

  1. Brawo Haniu:) Może następnym razem Justynka pojedzie razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w wakacje :) Hana na pewno by się ucieszyła z ponownego spotkania z Justynką

      Usuń
  2. My też gratulujemy całej rodzince! :)

    OdpowiedzUsuń