Staram się być dobrym Tatą

środa, 24 lipca 2013

"Nie lubię Cię !!"

Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od wyjazdu do Szczawnicy i przejażdżki rowerowej ;)
Hania z uśmiechem przejechała 30 minut za to moja kondycja ...... no właśnie jaka kondycja ? Chyba czas się za nią naprawdę zabrać :)

A wędrując po Szczawnicy spotkaliśmy "starego znajomego " Hania ma dobrą pamięć - zdjęcia z baranem ma z przed 3 lat  :)

"Zabawy"grupowe zakończyły się lekkim spięciem .... Hani i jej ulubionego kolegi Tobiasza :) 
Na straży stał  Pan Adam i nakazał rozwiązanie konfliktu samym zainteresowanym  - trochę to trwało ale zakończyło się powodzeniem ') Swoją drogą powinienem się cieszyć , że Hania była smutna po usłyszeniu "nie lubię Cię " Najważniejsze to nauczyć ją radzenia sobie z takimi emocjami '/  i to jest wyzwanie .........
Pomysłowa Pani logopeda  ') uczyła Hanię oddychania przeponą .... mi samemu ta nauka kojarzy się z dobrą zabawą ...... najczęściej spotykana metoda "ruszający się brzuch "
Przed ćwiczeniami u Pana Radka zdziwiona oznajmiła " ja się tam tylko bawię ?a z Panią Karoliną zawsze ćwiczyłam" - tu wychodzi nasze słownictwo i to że "nasze dzieci chodzą na zajęcia , ćwiczenia , rehabilitacje " Zdaje się , że trzeba natychmiast zmienić nazewnictwo ") Pan Adam się ucieszy ;))))
Ku wielkiej radości  Hani wychodząc do piaskownicy zobaczyła piłkę do kosza , pożyczyliśmy i mały meczyk się udał ') Hania coraz częściej trafia do kosza ..... więc po powrocie wznawiamy niedzielne treningi :))
Kolacja była dziś wyzwaniem o dziwo dla mnie nie dla Hani ;0 poziom hałasu przekraczał moje nomy '/ To jest to czego ja osobiście obawiałem się najbardziej na turnusie ;) no i notorycznych spotkań z "Tinki  Winki " - podczas wieczornej toalety ') Na szczęście poziom decybeli zazwyczaj jest do zniesienia a "Tinki  Winki "pojawił się ledwie  raz "))) więc bilans jest dodatni :))
Stołówkowy temat kontynuując  ... Hania przy kolacji mając u boku Alka - co chwila powtarzała mu jak " Mama "  jedz Alek , jedz Alek - wchodzi w rolę opiekunki na 102 ............ oby nie przedobrzyła bo zarówno Karolek jak i Mama mogą mieć kłopoty  ;)
Turnus zbliża się wielkimi krokami do finiszu ....... z jednej strony jest już  zmęczenie , tęsknotę za domem ..... z drugiej fanie jest tu być ........ Ciekawi ludzie i ich historie ........... ciekawe z iloma z nich spotkamy się jeszcze nie tylko na turnusach .................????????


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz